21 Temmuz 2014 Pazartesi

Değer Mi Değer

Ben bir yazar değilim, kitap yazmaya hiç yeltenmedim. Belki tembelliğimden, belki içimdekiler henüz olgunlaşmadı ya da yazmak için yeterli değilim. Yazmamamın sebebi hepsi de olabilir, hiçbiri de bilemiyorum ya da biliyorum da kendimde kalsın diye uğraşıyorum :) Zevzeklik bir tarafa, benim böyle bir yeteneğim yok; olana ve kitaplara ruhlarını üfleyenlere de saygım sonsuz.
Yazma konusunda yeteneksiz olabilirim ama bir kitabın reyonlarda yerini almaya nasıl hazırlandığını artık öğrendim:) İki yıldır minik yazarlarımızla elimizden geldiği, imkanlarımızın elverdiği ölçüde kitaplarımızı çıkartmaya çalışıyoruz okulca. Geçen yıl Acemi kalemler Meclisi ile başladık yolculuğa; bu yıl da Değer Mi Değer geldi. Değdi mi diye soracak olursanız bence değdi. Oldukça görkemli kitap kapağımız kuzucukların devleşen kalemleri ile birleşince ortaya gerçekten çok güzel bir kitap çıktı. Bu kitaba nasıl ulaşabiliriz diye düşünenler varsa hımmm üzgünüm ama biraz bize özel bir kitap oldu: kendin pişir kendin ye misali :) Biliyorum bu yazı diğer tanıtım yazılarından farklı. Normalde bu blogda çocukların gözünden kitap önerileri veriyordum ama onların eserlerinin de taçlandırılması gerektiğine inandığım için sizleri bu sefer onların kitaplarıyla tanıştırayım dedim. Umarım bu kitapların devamı gelir ve bir gün yazar olamasalar bile bulundukları her yerde düşünceleriyle, sözleriyle fark yaratan bireyler olurlar.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder