1 Mart 2014 Cumartesi

Küçük Prens

Benim başucu kitaplarımdan biri, belki de en sevdiğim ve en kıymetli olanı... Prensimiz bizi koşuşturmaca içinde yitirdiğimiz ya da göz ardı ettiğimiz o saf duygularla yeniden buluşturuyor ve insanlığımızı unutmamıza izin vermiyor. Kuzucuklarımın da çok özel olan bu kitabı özümseyerek okumalarını istedim ve bunun için de epey düşündüm onları Küçük Prens ile tanıştırmadan önce.. En sonunda kitabı onlara kendim okumaya karar verdim. Neredeyse transa geçmiş gibi büyük bir ilgiyle dinlediler.Bazı yerlerde beni susturup Küçük Prens'in sözlerini irdelediler. Kitabın sonuyla birlikte gözyaşlarına hakim olamadılar. Ardından filmini izledik birlikte ama akılları kitapta kaldı hepsinin. On yaşında diye büyüklerin büyük bir kısmının algılama yetilerini küçümsediği bu minik kitap kurtları, kitaptaki ruhu filmde bulamadıklarını söyleyip hayattaki pek çok şeyi sorguladılar kendi saf ve güzel dünyalarında.... Küçük yaş grupları için de üç boyutlu hali sizleri bekliyor raflarda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder